Kilogram cukru

Historia związana z cukrem widocznym na zdjęciu:
„Ja byłam w prokuraturze wedle tego cukru. Dałam w prezencie, z dobrego serca cukier, to poszło zgłoszenie na milicję, a stamtąd do prokuratora sugestia że ja handluję tym cukrem. Wezwanie dostałam i odpowiadam na pytanie prokuratora ile tego cukru mam. Gdzieś 20 – 30 kg było. A on na to że Pani jest niezaprzeczalnie dobrą gospodynią ale jego żona chyba jednak lepszą bo ma z 40 kg cukru odłożone”

Cukier „Kryształ” biały

20141222-DSC_0031 20141222-DSC_0032 20141222-DSC_0030

Skomentuj

